عضو شورای شهر تهران گفت: باید ظرفیت‌های همکاری ارگانیک بین پلیس و شهرداری را فراهم کنیم.

مسجد جامعی خواستار ایجاد همکاری‌های ارگانیک بین پلیس و شهرداری شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران صبح امروز پس از ارائه گزارش سردار رحیمی درخصوص اقدامات نیروی انتظامی در سطح شهر تهران گفت: در گذشته فردی به نام سرهنگ مسگر‌ها در تهران ساکن بود و در مسجد شیخ فضل‌الله جلسات قرآنی برگزار می‌کرد و خواسته من این است که پلیس به معرفی این شخصیت توجه کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه یک ساختمان ارزشمند تاریخی در مرکز پلیس آگاهی تهران وجود دارد، گفت: درخواست من این است که این ساختمان تبدیل به موزه پلیس شود تا مردم از آنجا بازدید کنند، چرا که این موضوع سبب نزدیکی مردم به پلیس می‌شود.

مسجد جامعی درباره استقرار کانکس‌های پلیس در سطح شهر گفت: در بسیاری از موارد نیازی به استقرار این کانکس‌ها نیست و همین که پلیس دیده می‌شود فضا را به قدر کافی پلیسی می‌کند و اگر هم در جایی ضرورتی برای استقرار کانکس دیده شود، این کار باید متناسب با فضای شهری صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: مناسب سازی ۴۸ ایستگاه مترو تا پایان سال


وی با اشاره به اینکه شهرداری و شهربانی در گذشته یک مدیریت واحد داشتند، تصریح کرد: باید ظرفیت‌ همکاری ارگانیک بین پلیس و شهرداری را فراهم کنیم تا به جای صحبت در رسانه‌ها، مسائل خود را در جلسات حل کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره اقدامات نیروی انتظامی در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار