الویری با اشاره به اینکه پلیس با تلاش‌های خود توانست بستن کمربند ایمنی را به یک هنجار تبدیل کند، گفت: پایبندی موتو سوران به قوانین راهنمایی و رانندگی هم باید به یک هنجار تبدیل شود.

عضو شورای شهر تهران خواستار برخورد جدی پلیس با موتورسواران متخلف شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران صبح امروز پس از ارائه گزارش سردار رحیمی در صحن شورای شهر گفت: در حال حاضر ۳ میلیون موتور در تهران تردد می‌کنند، اما بسیاری از آن‌ها پایبند به قوانین راهنمایی رانندگی نیستند و همواره بدون کلاه تردد کرده و وارد پیاده رو‌ها می‌شوند.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پلیس موفق شد با تلاش خود بستن کمربند ایمنی را به یک هنجار تبدیل کند، افزود: یقینا پلیس می‌تواند با برخورد مناسب با موتور سواران پابندی ان‌ها به قوانین راهنمایی و رانندگی را هم به یک هنجار تبدیل کند.

او در ادامه به تردد کامیون‌های آلاینده در سطحش شهر اشاره کرد و گفت: بار‌ها مشاهده شده که این کامیون‌ها فضا شهر را سیاه می‌کنند و برخوردی صورت نمی‌گیرد که پلیس در این مورد نیز باید اقدام مناسب انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار