فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه افزایش فعالیت ایستگاه‌های پلیس، در راستای خدمت‌رسانی به زائران حسینی است، گفت:رضایتمندی زائران محور اصلی فعالیت‌های پلیس است.

رضایتمندی زائران محور اصلی فعالیت پلیس در ایلامسرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت :برای تامین نظم و امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) اقدامات پیشگیرانه مناسبی صورت گرفته است.

او افزود:ماموریت اربعین یک ماموریت ملی است که بایستی بنحو احسن آن را مدیریت کرد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت از مهمترین ویژگی‌های مراسم بزرگ اربعین در سال‌های اخیر بوده است عنوان کرد: خدمت‌رسانی بی منت پلیس به زائران اربعین، نمونه بارز پلیس خدمتگذار است.

او با بیان اینکه تلاش‌ها در راستای تسهیل در سفر زائران به صورت جدی در دستور کار است اظهار کرد:پلیس تا پایان مراسم بزرگ اربعین حسینی پای کار است و به زائران خدمات رسانی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه اربعین، بهترین فرصت است تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تقویت شود بیان کرد: زائران عزیز از هر گونه عجله و شتاب جداً خودداری کرده و حتماً مسافرت خود را مدیریت کنند و به دیگران نیز توصیه کنند.

انتهای پیام/ د

رضایتمندی زائران از پلیس ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.