سردار شاکرمی گفت: ورودی و خروجی ما کم کم به هم نزدیک می‌شوند و دغدغه اصلی ما انتقال زائران است.

دغدغه اصلی ما انتقال زائران استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ایلام گفت: در استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه و اهواز قرارگاه‌های اربعین تشکیل شده است. ما همه ظرفیت‌ها را به صحنه آورده ایم و سپاه در همه کمیته‌ها همگام با کسانی که ظرفیت سازی کردند حضور دارد همچنین ما مصمم هستیم اجازه تنفس به دشمنانمان ندهیم و مردم با اطمینان خانواده‌های خود را به زیارت اربعین حسینی ببرند.

او افزود: این وظیفه ماست که در داخل کشور و حتی در داخل عراق هم ظرفیت سازی کنیم تا مردم با اطمینان ورود کنند. ما در هوا و در زمین و با بالگرد، پهپاد و همه ظرفیت‌هایی که سپاه امروز حرفی برای گفتن دارد تحت تاثیر گفتمان پربرکت ولایت فقیه به صحنه آمدیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ایلام گفت: ما در حوزه بهداشت و درمان امسال با استفاده از ظرفیت دوستانمان در استان کرمان یک بیمارستان صحرایی کامل داریم که هم در بحث بیوتروریسم و هم در بحث مقابله با بیماری‌های خطرناک و هم در حوزه درمان فعالیت می‌کند. بالگرد‌های سپاه به کمک هواناجا آمدند و مستقر شدند و یک ناوگان هوایی را ایجاد کردند تا مجروحان را انتقال دهند.

شاکرمی گفت: ما در حوزه اسکان مدعی هستیم ۵۰ هزار نفر را شبانه اسکان می‌دهیم. برای حدودا ۱۵ هزار نفر در پایانه مرزی در میدان اربعین مهران جانمایی کرده ایم. در ورودی پایانه مرزی مجتمعی به نام سیدالشهدا داریم که اسکانی را برای خواب ایجاد کردیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ایلام تصریح کرد: ورودی و خروجی ما کم کم به هم نزدیک می‌شوند و دغدغه اصلی ما انتقال زائران است.

او ادامه داد: توقف ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفری را در مهران داریم و برای این افراد باید تغذیه و آب تامین شود. امروز بیش از ۱۰ تریلی را از آماد سپاه هماهنگ کردیم تا بتوانند آب‌های معدنی استان و بخشی را که سپاه تهیه کرده را به پایانه مرزی برسانیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار