بازدید بیش از ۲۴ هزار گردشگر از دریاچه گهر دورود نگین اشترانکوه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بازدید بیش از ۲۴ هزار گردشگر از دریاچه گهر دورود نگین اشترانکوه خبرداد.

قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: بازدید از دریاچه گهر رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است به طوری که بازدید از این دریاچه وماندگاری گردشگر درحاشیه آن طبق آمارامسال بالغ بر ۲۴ هزار نفر از این جاذبه گردشگری زیبا بازدید کردند.

او افزود: این تعداد گردشگر در بازه زمانی ۳ ماه ونیم از نیمه خرداد تا پایان شهریور ماه از این دریاچه بازدید کردند و باتوجه به اینکه مسیر رسیدن به دریاچه گهر در قلب اشترانکوه یک مسیر دشواری است که باعث می‌شود استقبال کمتری باشد، ولی خوشبختانه مورد توجه طبیعت دوستان وگردشگران قرار گرفت.

او ادامه داد: امسال همچنین حضور خوب گرشگران زیادی را از اقصی نقاط کشور دراستان شاهد بودیم که از جاذبه‌های مختلف طبیعی، تاریخی و فرهنگی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان همچنین نقطه اظهارداشت: امسال آبشار بیشه به عنوان پربازدید‌ترین جاذبه طبیعی وقلعه تاریخی فلک الافلاک هم به عنوان پربازدید‌ترین جاذبه‌های تاریخی استان بود.

انتهای پیام/م

بیش از ۲۴ هزار گردشگر از دریاچه گهر دورود نگین اشترانکوه بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.