مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۸۰۰ آموزشگاه استان که علمک گاز دارند از سیستم گرمایش مرکزی برخوردار می‌شوند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده از این هفته تمامی مدارس استان با حضور معلم تشکیل و کمبود معلم در مدارس برطرف شده است.


او با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی مدارس، برای سال تحصیلی جدید گفت: امسال بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان بازنشسته شدند که برای جبران این کمبود از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، نیرو‌های پیمانی ماده ۲۸، حق التدریس، نیرو‌های خرید خدمات و دریافت مجوز ساعات حق التدریس از وزارتخانه استفاده کردیم.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عمر بالا، فرسوده بودن ساختمان مدارس و پراکندگی جمعیت دانش آموزی استان را سه مشکل آموزش و پرورش در ساماندهی نیروی انسانی برشمرد و افزود: عدم تناسب افزایش جمعیت دانش آموزی با ساخت و ساز فضا‌های آموزشی از دیگر مشکلات است که با خشکسالی‌های اخیر، مهاجرت بی رویه مردم از روستاها، افزایش حاشیه نشینی و گسترش شهرک‌های اقماری بیشتر نیز شده است.


واقعی همچنین افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۸۰۰ آموزشگاه استان که علمک گاز دارند از سیستم گرمایش مرکزی برخوردار می‌شوند.


انتهای پیام/ب


همه مدارس خراسان جنوبی معلم دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار