مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فراهم بودن ظرفیت اسکان شبانه ۱۰۰ هزار زائر در اماکن و تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به تشریح برخی از اقدامات میراث فرهنگی استان در ایام اربعین پرداخت و گفت : در این مدت با همکاری برخی دیگر از دستگاه‌های استان ظرفیت اسکان شبانه ۱۰۰ هزار زائر را در هتل‌ها، میهمانسراها، مجتمع‌های بین راهی، مراکز اسکان مربوط به آموزش و پرورش، راهیان نور و... در استان فراهم کرده‌ایم.

او گفت : در مجموع ظرفیت اسکان ۶۰ هزار نفر در شهر کرمانشاه، ۲۰ هزار نفر در قصرشیرین و ۲۰ هزار نفر در مرز خسروی فراهم است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان از تلاش برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و رویداد مهم گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ به زائرین اربعین حسینی خبرداد و گفت: در این راستا نزدیک به هزار بنر تبلیغاتی را از ورودی استان تا مرز خسروی نصب کرده‌ایم و ایستگاه‌های راهنمای زوار نیز در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه و قصرشیرین مستقر شده‌اند.

او گفت: در بنر‌ها و بروشور‌های تبلیغاتی که در اختیار زائرین قرار می‌دهیم، علاوه بر معرفی جاذبه‌های شاخص استان، از آن‌ها دعوت می‌کنیم برای رویداد بین المللی بوم گردی و توریسم روستایی ۲۰۲۰ به کرمانشاه سفر کنند که خوشبختانه با استقبال قابل توجه زائرین مواجه شده است.

قادری بابیان اینکه این ایام فرصت خوبی نیز برای معرفی صنایع دستی استان کرمانشاه است، افزود: برای این منظور در مسیر برگشت زائرین در کنار موکب‌هایی که در شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، اسلام ابادغرب، کرمانشاه و کنگاور قرار دارند، قریب به ۳۰ غرفه صنایع دستی برپا کرده‌ایم.

او گفت: همچنین در مرز خسروی نیز پنج غرفه سیاه چادر به عرضه شیرینی‌ها، آش‌ها و نان‌های محلی کرمانشاه می‌پردازند .

 

 

انتهای پیام/د

اسکان شبانه ۱۰۰ هزار زائر را در هتل‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.