وزیری گفت: فرنگی کاران قمی در در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور روی سکوی سوم کشور ایستادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن وزیری رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در بندر امام خمینی به پایان رسید و در این مسابقات که روز جمعه خاتمه یافت تیم کشتی استان قم در مجموع مدال‌ها در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی قربانی از قم دیدار نهایی مغلوب حریف خوزستانی شد و به مدال نقره دست پیدا کرد و در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی قادری از قم با برتری در فینال برابر مصیب اکبری از تهران به مدال طلا دست پیدا کرد.

وزیری عنوان کرد: در این مسابقات فرنگی کاران قمی با کسب ۹۵ امتیاز سوم شدند در حالی که رقابت برای قهرمانی بین تیم‌های خوزستان و تهران بود و خوزستان با ۲ امتیاز بیشتر و با ۱۶۰ امتیاز بالاتر از تهران ۱۵۸ امتیازی در خانه به مقام نخست رسید.

وزیری بیان کرد: در وزن ۶۳ کیلوگرم، رضا مردی کشتی گیر جوان قمی به طور مشترک با نماینده خوزستان به مقام سوم و مدال برنز دست یافت و در وزن ۷۷ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا با پیروزی بر نماینده استان فارس صاحب عنوان قهرمانی این وزن شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: در دسته ۸۲ کیلوگرم، علی زینتی رفاه از قم به مقام پنجم بسنده کرد و بدین ترتیب تیم کشتی فرنگی قم با ۲ مدال طلای مهدی قادری و هادی علیزاده پورنیا، یک نقره مهدی قربانی و یک برنز رضا مردی و مجموع ۴ مدال نمایش قابل قبولی در این پیکار‌ها داشت.

انتهای پیام/ح

فرنگی کاران قمی روی سکوی سوم کشور ایستادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار