سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: به زودی مرکز ناباروری و دیالیز در بیمارستان‌های یاسوج، دهدشت و دوگنبدان راه اندازی می‌شود.

راه اندازی مرکز ناباروری در بیمارستان‌های استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی مرکز ناباروری و دیالیز در بیمارستان شهید دکتر جلیل، کلنیک شهید مفتح یاسوج، کلنیک دهدشت و کلنیک دوگنبدان، راه اندازی می‌شود.

یزدانپناه افزود: به طور کلی حدود ۲۵ طرح بهداشتی درمانی در یک ماه آینده در استان افتتاح می‌شود.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل هم گفت: جلسه‌ای با هدف استفاده از ظرفیت‌ها بیمارستان و برطرف کردن مشکلات برای آماده سازی اتاق عمل و بخش‌های جراحی عمومی و زنان، برای خدمت رسانی به مردم استان تشکیل شد.

 جاودان سیرت افزود: در این جلسه ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی بخش‌هایی از بیمارستان شهید جلیل اختصاص یافت که امیدواریم با خرید این تجهیزات بیمارستان با توان بالاتری در خدمت مردم استان باشد.

او با بیان اینکه هم اکنون در بیمارستان شهید جلیل کلینیک اطفال در دو نوبت صبح و عصر و همچنین کلنیک عفونی در نوبت عصر به مردم خدمات ارائه می‌دهد ادامه داد: به زودی پزشکان داخلی، جراحی، زنان، قلب وعروق در دوشیفت صبح و عصر در درمانگاه بیمارستان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/غ

استقرار پرشکان متخصص در درمانگاه شهید جلیل یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.