«منفی صفر» با موضوع شناساندن چهره واقعی کشور‌های استعمار گر و معرفی درست مفهوم حقوق بشر به زودی روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به تولید تله تئاتر «منفی صفر» در این مرکز گفت: این تله تئاتر داستان چهار زن را روایت می‌کند که به جای فکر کردن به اعمال خود حق‌های از دست رفته شان را از حقوق بشر طلب می‌کنند.

اکبری افزود: در آغاز نمایش «منفی صفر» خانم «رزولت» به عنوان کسی که از پیشگامان حقوق بشر است، حق مسلم خود می‌داند که درباره همه امور اظهار نظر کند، او چند زن دیگر را برای امضاء کردن منشور صلح در مرزی که معلوم نیست کجا جمع کرده است.

وی افزود: تمام کسانی که در مهمانی حقوق بشر شرکت کرده و حضور دارند، چهره آشنایی برای مخاطبان هستند، «مهدعلیا» که نقش مهمی در قتل امیر کبیر داشت، به عنوان زنی مستقل به مهمانی آمده است، «ملاله» دختر جوان پاکستانی است که از حق تحصیل دختران دفاع می‌کند، او با اینکه توسط طالبان گلوله میخورد، ولی زنده می‌ماند، «آرزو» شخصی است که در ایران بازیگر بود، از ایران می‌رود تا به خواسته‌های بزرگتر برسد، اما از جایی به بعد پشیمان می‌شود و برمی گردد، نفر آخر که به مهمانی می‌آید، «هلما» است با نام اصلی ویکتوریا، او خبرنگاری آمریکایی است که مسلمان شده و ساکن ایران است، زمانی که برای دیدار خانواده رفته بود توسط اف بی‌ای بازداشت می‌شود. حالا به این مهمانی امده تا با «النور رزولت» حرف بزند، تمام مهمان‌ها به جز یک نفر منشور صلح را امضاء می‌کنند.

تله تئاتر «منفی صفر» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یعقوبی، نویسندگی لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردان هنری آذر متفکر به مدت ۴۸ دقیقه در صدا و سیمای مرکز قزوین تولید شد که به زودی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تولید تله تئاتر «منفی صفر» در صدا و سیمای مرکز قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.