استاندار خوزستان از هماهنگی برای ارسال پنج خودروی یخچال دار برای توزیع آب در میان زائران از شلمچه تا تنومه عراق خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد اربعین استان خوزستان که در محل پایانه مرزی شلمچه و با حضور سرکنسول ایران در استان بصره عراق برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم افزایش هماهنگی میان دو کشور برای بهبود شرایط عبور زائران از بخش عراقی شلمچه به نجف گفت: از دو شب پیش هماهنگی با طرف عراقی برای انتقال اتوبوس ها و کامیون ها برای جابجایی زائران به عراق انجام شد.

او افزود: صدور گذرنامه موقت در مرز برای خودروهایی که برای انتقال زائران از عراق به نجف می آیند در کمتر از دو دقیقه صادر می شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این خودروها مسافران را از بخش عراقی شلمچه به نجف می برند، گفت: پنج ماشین یخچال دار مهیای اعزام به عراق است و طبق برنامه ریزی شده در میان زائران از بخش عراقی شلمچه تا تنومه آب معدنی توزیع می کنند.

شریعتی ادامه داد: در حال حاضر در مرز چذابه مشکلی وجود ندارد و عبور زائران در آن مرز روان سازی شده است، روز گذشته ۵۵ هزار نفر از مرز چذابه عبور کرده اند .

او با بیان اینکه ازدحام جمعیت زائران در شلمچه و کم عرض بودن جاده ما را با مشکل مواجه کرده است، یادآور شد: به منظور ساماندهی مرز و کمک به تردد بهتر زائران طی ۶ ساعت دو ساعت وقفه ایجاد کردیم.

انتهای پیام/ د

ارسال  خودروهای یخچال دار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.