علی علیزاده با انتشار چند ویدئو در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در عراق گفت.

علی علیزاده در پا ایتالیاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سابق شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی با انتشار چند ویدئو در صفحه اینستاگرام خود ضمن اعلام حضورش در عراق، صحبت‌هایی را در مورد این کشور و علت سفرش به عراق گفت. 

علی علیزاده ویدئو‌های ارسالی خود را از محلی به نام سید محمد باقر صدر(معروف به پل ایتالیایی‌ها) در شهر بصره ارسال کرده است. او در ابتدای صحبت‌های خود به ترافیک سنگین خودروهای زائران ایرانی برای ورود به خاک عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی اشاره می‌کند. 

علیزاده از علاقه‌‌اش برای سفر به عراق گفت و شهر بصره را شهری امن و بدون ناآرامی دانست. او در قسمت‌های صحبت‌های خود به جنگ ایران و عراق نیز اشاره کرد. علی علیزاده هدف از این سفر را آشنایی با مردم و فرهنگ عراق اعلام کرد و وعده داده که در روزهای آتی ویدئوهای بیشتری از این کشور ارسال می‌کند. 

نکته قابل توجه در مورد حضور علیزاده در عراق، درست بودن حدس کاربران فضای مجازی از قصد او برای سفر به عراق بود.

در ادامه ویدئویی از علی علیزاده در بصره را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: مقصد سفر علی علیزاده پیاده‌روی اربعین است؟ + فیلم


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
چی میگه این ؟
Belgium
ایرانی
۰۵:۵۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
خداوند پشت و پناهت و امیدوارم که این راه را که در پیش گرفته ای راه صاف و بدون پستی بلندی های شامل دلار و یورو باشد چون علیزاده جان قدیم‌ها زیر پای افراد صدیق و درستکار پوست خربزه می‌گذاشتند و کمی که وضع مردم بهتر شد پوست موز انداختند و امروزه هم اروپایی ها و آمریکا پوسته‌هایی از دلار و یورو زیر پای افراد حقیقت جو و حقیقت گو پهن می‌کنند امیدوارم که شما هم مانند حر آزاده باشی و آزاده بمانی . التماس دعا اگر رفتی کربلا جای ما را هم خالی کنید و نایب زیاره