امام جمعه مهاباد در واکنش به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خطیب نماز جمعه مهاباد درخطبه‌های امروز با اشاره به حملات جنایتکارانه ترکیه و اقدام علیه تمامیت ارضی سوریه گفت: این حملات در راستای تأمین منافع شیطان بزرگ انجام می‌گیرد و جنایت دولت ترکیه بر علیه مردم مسلمان سوریه زمینه احیای مجدد داعش را فراهم می‌سازد.

ماموستا عبدالسلام امامی با گفت: شیطان بزرگ آمریکا عامل اصلی این حملات است و دولت ترکیه با جنایاتی که علیه مردم مسلمان سوریه انجام می‌دهد زمینه احیای مجدد داعش در منطقه را فراهم می‌کند.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: تمام جنگ‌های منطقه غرب آسیا تنها با هدف تامین منابع مالی و فروش تسلیحات آمریکا و همچنین ویرانی وعقب‌افتادگی منطقه دنبال می‌شود.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین با اشاره به هفته جهانی کودک افزود: والدین موظف هستند حق و حقوق کودکان را حفظ کنند و نسبت به تربیت صحیح ان‌ها اهتمام جدی داشته باشند تا در سایه ان جامعه‌ای پویا و زنده شکل بگیرد.

سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش درمهاباد بود.

امیر سرتیپ دوم محمودی ازآمادگی این تیپ برای انجام مأموریت‌های محوله خبر داد و گفت: نیروی ارتش مهاباد به طور مستقل آمادگی هرگونه عملیات را دارد.

انتهای پیام/ج

خطبه های نماز جمعه امروز مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.