مدیر رویداد ملی ریحانه گفت: رویداد ملی ریحانه با هدف توان افزایی و و کیفیت بخشی ایده‌ها و مشاغل بانوان به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

رویداد ملی ریحانه فرصتی برای برتری سازی ایده‌های بانوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا جاوید عربشاهی مدیر رویداد ملی ریحانه گفت: ما برای رشد و توانمندی بانوان خلاق و کار آفرین ریحانه ۱ را برگزار کردیم که با کمک اسپانسر‌ها و استفاده از منتور‌های متخصص برای شرکت کننده‌ها فضای آموزشی و پیشرفته به وجود آوریم.

او تصریح کرد: این گروه‌ها به خصوص سه گروه برتر درصورت طی کردن مراحل قانونی برای تجاری سازی محصولات و ایده‌های خود از حمایت پارک علم و فناوری و سایر حامیان برخوردار خواهند بود.

مدیر رویداد ریحانه گفت: این مسیر متوقف نمی‌شود و در آینده نزدیک ریحانه دو با رویکرد بازی و سرگرمی در حوزه کسب و کار‌های خلاق برگزار می‌شود.
 
رویداد ملی ریحانه  با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی آستان قدس رضوی  با برگزاری کارگا‌های آموزشی برای گروه‌های شرکت کننده به منظور حرفه‌ای شدن و کیفیت بخشی ایده‌ها و مشاغل بانوان  به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.
 

بانوی تربت جامی و تیم پرسا برترین گروه اولین رویداد ملی ریحانه

 

بانوی تربت جامی که با استفاده از الیاف طبیعی و ارگانیک لباس کودک تولید می کند رتبه نخست از رویداد ملی ریحانه را دریافت کرد.

در اختتامیه رویداد ملی ریحانه بانوی تربت جامی که با تیم پرسا در این رویداد شرکت کرده بود و به صورت بومی و با استفاده از ظرفیت های حداقلی محلی با بکارگیری  مواد طبیعی بومی خود و در شرایطی که امکانات کم و مادر شش فرزند بود، توانست رتبه نخست این رویداد مهم را از آن خود کند.


انتهای پیام // م.‌ی
 

برگزاری رویداد ملی ریحانه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.