رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به روند کاهشی دما در اغلب نقاط استان از امروز عصر،در نواحی شمال و شمال غرب رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

باران در راه است/کاهش تدریجی دمای هوای خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  یحیی قائنی پور رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خصوص پیش بینی وضعیت هوای خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی، تا پایان امروز و فردا شرایط جوی نسبتا آرامی در سطح این استان داریم.

او با بیان اینکه از عصر امروز، در اغلب نقاط استان شاهد روند کاهشی دما هستیم، تصریح کرد: یکشنبه موج ناپایداری از سطح این استان می‌گذرد و در نواحی شمال و شمال‌غرب رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

قائنی پور با اشاره به اینکه اینکه در ۲۴ گذشته ریوش با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و مه ولات با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان بوده اند، افزود: بیشینه و کمینه دمای امروز مشهد به ترتیب ۲۷+ و ۱۵+ درجه سانتیگراد است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ گذشته در شهرهای فریمان، مشهد، گلمکان و کلات شاهد بارش باران بودیم که بیشترین بارندگی در فریمان با ۴.۳ و کمترین در مشهد با ۲ میلی متر ثبت شده است.
 
انتهای پیام// ز.م

 کاهش دمای هوای خراسان رضوی

 
 
برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار