رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد گفت: تیم پیشگامان یزد، نایب قهرمان آخرین دوره مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر کشور شد.

رکابزنان یزدی، نایب قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواریمجتبی فرهمند، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: سومین و آخرین دوره مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر کورسی کشور صبح امروز در ماده تایم تریل انفرادی با شرکت ۲۰ دوچرخه سوار در استان همدان برگزار شد و محمد رجبلو از تیم پیشگامان یزد، رتبه دوم این ماده را کسب کرد.

او افزود: در مجموع تیمی نیز رکابزنان تیم پیشگامان یزد پس از فولاد مبارکه سپاهان، رتبه دوم را کسب کردند و نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد با اشاره به اینکه روز گذشته این دوره از مسابقات در بخش استقامت و در مسافت ۸۰ کیلومتر برگزار شد، اظهار داشت: مهدی علمایی و حمید بیک خورمیزی رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان، عنوان قهرمانی و سومی را در این بخش کسب کردند.

تیم دوچرخه سواری پیشگامان با ترکیب؛ حمید بیک خورمیزی، محمد رجبلو، محمد اسماعیل چایچی، محمد علمایی و علی اصغر موسی زاده و با مربیگری سیدمصطفی سیدرضایی در این دوره از مسابقات حضور داشت.

مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش جاده، از ۱۷ مهرماه شروع و به مدت سه روز با حضور ۱۲ تیم و ۶۰ ورزشکار در شهرستان تویسرکان استان همدان برگزار شد.

استان یزد ۴۸ هیئت ورزشی و افزون بر ۶۵ هزار بیمه شده زیر پوشش، در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/ غ

نایب قهرمانی رکابزنان یزدی در لیگ برتر دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار