سردار آزمون در سن ۲۴ سالگی تبدیل به یکی از بهترین گلزنان ملی در تاریخ فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درحالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین روز سه شنبه (۲۳ مهر) در منامه به مصاف هم می‌روند که درحال حاضر شاگردان مارک ویلموتس با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارند و بحرینی‌ها با ۴ امتیاز سوم هستند.

همچنین تیم ایران شب گذشته با نتیجه ۱۴ بر صفر از سد کامبوج گذشت که کریم انصاری فرد (۴گل) سردار آزمون (۳گل) مهدی طارمی و محمد محبی (۲گل) احمد نوراللهی، محمد حسین کنعانی زادگان و مهرداد محمدی برای تیم مارک ویلموتس مقابل شاگردان فلیکس دالماس و کیسوکه هوندا گلزنی کردند تا نتیجه خوبی رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: مجید حسینی دیدار با بحرین را از دست داد/ نورافکن به جای قطر راهی منامه می‌شود


سردار آزمون مهاجم ۲۴ ساله کشورمان که در روز‌های اوج خود به سر می‌برد و در تیم روسی زنیت هم گلزنی می‌کند، در این دیدار درخششی فوق العاده داشت و در حالی که کمتر از ۶۰ دقیقه در میدان حضور داشت، ۳ گل به ثمر رساند تا دومین هت تریک ملی خود را نیز ثبت کرده باشد.

او که اکنون ۳۲ گله شده، برای اولین بار ۱۳ خرداد سال ۹۵ و در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی مقدونیه موفق به ثبت هت تریک شده بود و حال برای دومین بار توانست این کار را انجام دهد.  

سردار آزمون که پنجمین گلزن تیم ملی کشورمان محسوب می‌شود با هت تریک مقابل کامبوج به آمار ۳۲ گل در ۴۸ بازی ملی رسید تا تنها ۶ گل با رسیدن به رکورد علی کریمی، نفر چهارم فهرست برترین گلزنان تاریخ تیم ملی فاصله داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار