جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با تاکید بر ارائه خدمات بی منت به زائران اربعین حسینی در استان گفت: برقراری امنیت و نظم بهترین هدیه پلیس به زائران اربعین حسینی است.

برقراری امنیت و نظم بهترین هدیه پلیس به زائران سرور و سالار شهیدانسرهنگ عزیز زاده  جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با بیان اینکه تامین امنیت زائران در طول مسیر در محور‌های ایلام یکی از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است، گفت: تلاش خواهیم کرد با همکاری رده‌های انتظامی بهترین امنیت انتظامی و ترافیکی را برای زائران فراهم کنیم.

اوادامه داد:ایلام یکی از اصلی‌ترین مسیر تردد زائران اربعین حسینی است لذا تامین امنیت زائران به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

جانشین انتظامی استان ایلام افزود: باتوجه به اینکه مهران شلوغ‌ترین پایانه برای زائران اربعین حسینی، از مدت‌ها قبل برنامه ریزی‌های مناسب برای تردد ایمن و راحت زائران در استان انجام شده است.

سرهنگ عزیز زاده یادآور شد: ماموران پلیس راه و راهور به منظور تسهیل در تردد‌های زائران اربعین حسینی در جاده‌های استان در آماده باش کامل هستند زائران عزیز با ماموران ما در محور‌های مواصلاتی و پایانه مرزی مهران همکاری لازم داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه سبزپوشان ناجا در ایلام با همراهی دیگر همکاران ناجا آماده خدمت به زائران اربعین حسینی هستند، اضافه کرد: خدمت به زائران عتبات عالیات افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

سرهنگ علیزاده در پایان از زائران خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از عجله و شتاب، خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های شهرمهران پارک و از رها کردن خودرو در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مهران اجتناب کنند.

انتهای پیام/ د

برقراری امنیت و نظم زائران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.