کارشناس والیبال کشورمان گفت: همان طور که انتظار می‌رفت تیم تونس را شکس دادیم و بازیکنان جوان به خوبی خودشان را نشان دادند.

ابراهیم وطن پرست کارشناس والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم های ملی والیبال ایران و تونس اظهار داشت: همان طور که انتظار می‌رفت تونس را بریدم و‌ بازیکنان جوان به خوبی خودشان را نشان دادند. مجرد، یلی، اسفندیار و ... به خوبی خودشان را نشان دادند، باید جوانان را باور کنیم و‌خوشبختانه مربی ما دارد به این نتیجه می‌رسد.

او افزود: تصور می‌کنم تنها جایگاه قهرمانی می‌تواند باعث رضایت شود حالا قهرمانی را ازدست دادیم. شرایط سخت و‌ تیم‌های رده پنجم‌تا نهم هم شرایط یکسانی دارند، بازی‌های سختی هم برابر آرژانتین، لهستان و ایتالیا خواهیم داشت، اما بازی مقابل ژاپن پیش بینی می‌شود آسان باشد با این حال اگر بازی هایمان را ببریم بازهم می‌توانیم در جمع بالانشینان باشیم.


بیشتر بخوانید: صعود ۲ پله‌ای شاگردان کولاکوویچ / سقوط آمریکا و ادامه درخشش برزیل


وطن پرست ادامه داد: به نظرم اگر نگاه بلند مدتی به المپیک‌ داشته باشیم از همین حالا باید جوان گرایی شروع شود و شاید زودتر باید این انفاق می‌افتاد، چون در چند سال آینده همین نفرات هستند که باید بازی کنند حالا هم این شرایط برابر این تیم‌های خوب و سطح بالا وجود دارد، اگر این نگاه را داشته باشیم مفید‌تر از کسب نتیجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار