میلانی گفت: شورایاری محله‌های تهران باید با رفع کاستی‌ها به دنبال بازگشت و پاسداشت هدیت شهری باشند.

بپاسداشت هویت شهری رسالت شورایاری‌ها استه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در همایش آغاز به کار پنجمین دوره شورایاری‌های محله‌های تهران ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: ۲۰۰ سال از زمانی که شهر تهران پایتخت ایران انتخاب شد می‌گذرد و در این بازه زمانی تهران تغییرات بسیاری داشت.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سبک زندگی تغییر کرد و طبیعت تهران هم دچار تغییر و در کنار آن هویت تهران هم دچار کاستی شد و باید برای ان چاره اندیشی کرد و سوال این است چه باید کرد شهر تهران به سمت پویایی و رشد رود.

میلانی گفت: یکی از رسالت‌های مدیریت شهری پاسداشت هویت شهری است و شورایاری‌ها یکی از ارکان پاسداشت هویت شهری هستند و شورایاری‌ها حلقه اول اتصال مردم به مدیریت شهری هستند.

او افزود: انتخابات هیئت رئیسه شورایاری‌ها در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار شده و فرایند مقدماتی آغاز به کار شورایاری‌ها انجام شده و باید در گام اول مشکلات منطقه را با کمک اعضای شورایاری محله‌ها در دور چهارم قبل از فصل بودجه ریزی اعلام شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نظرات شورایاری‌ها در بودجه ریزی مناطق مهم است و امیدوارم نظرات شورایاری‌ها بودجه را با نیاز محلات متناسب سازی کند و گام دیگر باید جلب مشارکت نخبگان محله‌ها باشد که باید به ان توجه کرد.

میلانی گفت: امیدوارم اسفند ماه گزارش ارتباطی بین مردم و شورایاری‌ها ارائه شود.

او افزود: در این مسیر به حمایت‌ها و پشتیبانی مدیریت شهری، چون شهردار تهران و رئیس شورای شهر تخران نیاز است و باید دانست که بدون کمک مدیران شهری کار به سرانجام نمی‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار