دانلود آفلاین، قابلیت جدید سرویس پخش آنلاین Hulu

سرویس پخش آنلاین Hulu، در جدیدترین بروزرسانی خود برای کاربران سیستم‌عامل iOS قابلیت دانلود آفلاین را فعال کرد.

دانلود آفلاین، قابلیت جدید سرویس پخش آنلاین Huluبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که Hulu دسترسی نرم‌افزار موبایلی خود را برای کاربران بیشتر کرد، این شبکه پخش آنلاین یک بروزرسانی مهم جدید را که افراد زیادی درخواست کرده بودند، معرفی کرد. این ویژگی جدید، قابلیت دانلود به صورت آفلاین است. اگر قصد سفر دارید یا تنها می‌خواهید مطمئن باشید که برنامه تلویزیونی محبوبتان همه جا با شما است، از اکنون می‌توانید هر زمانی که خواستید از این ویژگی استفاده کنید.

قابلیت دانلود آفلاین سیستم پخش فیلم Hulu

نکته بد این خبر خوشحال کننده این است که تنها کاربران iOS می‌توانند از قابلیت دانلود آفلاین استفاده کنند. البته Hulu گفته است که به زودی این قابلیت به دستگاه کسانی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند نیز اضافه می‌شود. به همین دلیل ما مطمئنیم که این قابلیت به زودی به دستگاه‌های دیگر نیز می‌رسد و همه می‌توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.

این قابلیت فعال شده در سیستم‌عامل iOS که تبلیغی هم درون خود ندارد، به کاربران اجازه می‌دهد که هزاران فیلم و برنامه تصویری را که شامل فصل‌های گذشته سریال‌های بسیار معروف مانند Family Guy، Desperate Housewives و ER نیز می‌شود را دانلود کرده و مشاهده کنند.

دانلود آفلاین، قابلیت جدید سرویس پخش آنلاین Hulu


بیشتر بخوانید: قابلیت Collection جدیدترین روش برای پیدا کردن فیلم در نتفلکیس +تصاویر 


استفاده از قابلیت دانلود آفلاین سیستم پخش فیلم Hulu

برای استفاده از این قابلیت جدید تنها کافیست به سادگی وارد تب دانلود در پایین صفحه نمایش شوید و از آن‌جا می‌توانید به هر محتوای دانلود شده‌ای دسترسی داشته باشید. برای دانلود محتوای مد نظر خود روی See What's Downloadable کلیک کنید و از بخشی که به آن وارد می‌شود تمام عناوینی که می‌توان در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کرد را مشاهده کنید.

در نظر داشته باشید که تمام فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تصویری موجود در Hulu قابل دانلود نیستند؛ در نتیجه اگر به دنبال دانلود یک برنامه خاص هستید باید در صفحه اطلاعات آن آیکون دانلود را مشاهده کنید تا بتوانید آن را روی گوشی خود کنید.

سرویس پخش آنلاین Hulu همچنین تائید کرده است که کاربران می‌توانند از ۵ دستگاه مختلف تا ۲۵ عنوان را دانلود کنند. همچنین شما ۳۰ روز وقت دارید تا محتوای دانلود شده را مشاهده کنید. سرانجام پس از این که شما محتوای دانلود شده را مشاهده کردید، دو روز بعد تاریخ انقضای آن فرا می‌رسد. البته شما می‌توانید یک محتوای منقضی شده را در صورت در دسترس بودن آن در Hulu بار دیگر تجدید کنید.

انتهای پیام/

اضافه شدن قابلیت جدید به نرم‌افزار Hulu

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار