وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعال سازی واحد‌های راکد اولویت حوزه صنعت در سال رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به شهرستان خلخال و بازدید از کارخانه نئوپان گفت: باید با حمایت از فعالان بخش خصوصی از طریق پرداخت تسهیلات و کمک از صندوق توسعه ملی در راستای فعالسازی واحد‌ها و افزایش خطوط تولید اقدام کنیم.

او افزود: کارخانه نئوپان خلخال هم با همت مسوولان استانی و بخش خصوصی فعالیت خود را با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی آغاز کرده که برای توسعه منطقه اقدام مناسبی می‌باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: خط دوم این واحد نیز با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر مراحل اجرایی خود را به انجام رسانده که به زودی فعالیت آن آغاز می‌شود.

رحمانی بیان کرد: وجود واحدی با ۵۰۰ نفر اشتغالزایی در منطقه خلخال می‌تواند تاثیرگذار بوده و موجب مهاجرت معکوس شود.

او گفت: با توجه به اینکه شهرستان خلخال و کوثر ظرفیت‌های اقتصادی دیگری برای توسعه از جمله معادن دارند، باید از حداکثر این قابلیت‌ها در راستای رونق تولید و اشتغال بهره گیری شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در راستای توسعه این بخش نیز ایمیدرو در منطقه مستقر و فعالیت‌های اکتشافی خود را از معادن این شهرستان‌ها آغاز خواهد کرد.

رحمانی اظهار کرد: شهرک صنعتی دو خلخال و ناحیه صنعتی هشتجین هم مجوز‌های لازم را اخذ کرده اند و به زودی فعالیت این شهرک‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

شهرک صنعتی دو خلخال و ناحیه صنعتی هشتجین آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.