مدیرصندوق بیمه روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک افزون‌بر ۳۶ هزار خانوار در این استان زیر پوشش این صندوق بوده و از خدمات بیمه روستاییان و عشایر بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،امان الله شاقوزائی مدیرصندوق بیمه روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان در جمع مردم نوک‌آباد خاش اظهار داشت:حدود ۲هزار و ۵۰۰ خانوار خاش عضو صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند.

وی بیان کرد: حداقل حق عضویت بیمه روستاییان و عشایر ۲۷۰ هزار تومان در سال است.

مدیرصندوق بیمه روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: بر حسب تاکیدات استاندار برای جذب روستاییان و عشایر و بالا بردن شاخص‌های پوشش بیمه‌ای طرح «۱۰ گردشی» را با همکاری شورا‌ها و دهیاران در دستور کار است که امیدواریم این طرح با استقبال مردم مواجه شود.

وی بیان کرد: بسیاری از جامعه هدف روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان به دلیل آگاهی نداشتن از قوانین و نحوه خدمات رسانی دولت از دریافت حق و حقوق خود محروم مانده‌اند.

شاقوزائی ادامه داد: مشمولان دریافت خدمات با داشتن شرایط ۱۵ سال پرداخت حق بیمه و سن ۶۵ سال می‌توانند بازنشسته شوند و همچنین با سن ۷۰ سال و سابقه بیمه‌ای ۱۰ ساله می‌توانند از حق بازنشستگی استفاده کنند.

بخشدار نوک آباد خاش نیز اظهار داشت: افزون بر ۱۲۰ شورا و دهیاری در این بخش فعالیت دارند که در امورات مختلف با مسئولان همکاری داشته و مشکلات مردمی را پیگیری می‌کنند.

حسن اجباری افزود: استفاده از ظرفیت‌های بیمه روستاییان و عشایر آینده بیمه شدگان ما را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/گ

پوشش بیمه ای  روستاییان و عشایر در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: بیمه ، روستائیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار