رئیس مجمع گروه‌های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:مواکب گروه‌های جهادی اربعین در مهران و ایلام در حال خدمات به زوار است.

خدمات مواکب گروه‌های جهادی اربعین در مهران و ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کریم رحیمی  رئیس مجمع گروه‌های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سفر زائران اربعین امسال نسبت به سال‌های پیش زودتر آغاز شده و موکب‌های گروه‌های جهادی نیز زودتر در مهران و ایلام مستقر شده‌اند و با روحیه جهادی در حال ارائه خدمت به زوار اربعین هستند.

رحیمی اظهار کرد: با مواکب گروه‌های جهادی مستقر در مهران و ایلام در زمینه‌های اسکان زائران، تغذیه و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی یا هر نوع ماموریت دیگری که به ما محول شود به صورت شبانه‌روزی فعال‌اند.

او بیان کرد : سیل جمعیت در شهر مهران به طرف مرز در حال حرکت است و ما براساس تجربه سال‌های قبل خدمات رسانی به زوار از شهر ایلام شروع می‌کنیم تا زوار با توان بیشتری راهی مهران و سپس عراق شوند.

در خصوص منابعی که به وسیله آن خدمات‌رسانی به زوار انجام می‌گیرد رئیس مجمع گروه‌های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: گروه‌های جهادی هیچ منبع دولتی ندارند و تنها منبع آن‌ها کمک‌های مردمی و خییرین است که امسال نه تنها کم نشده بلکه نسبت به سال‌های پیش افزایش یافته است.

انتهای پیام/ د

خدمات گروه های جهادی در مواکب

برچسب ها: سپاه ، اربعین98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.