باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتشار بیانیه‌ای خواستار بازگشت مهدی تارتار به تمرینات این تیم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان ضمن تکذیب بیانیه‌ای که پیش از این از قول مسئولان این باشگاه در خصوص مهدی تارتار منتشر شده بود، اعلام کرد باشگاه نفت مسجد سلیمان همچنان به همکاری با تارتار تمایل دارد و انتظار می‌رود که او هر چه زودتر به تمرینات تیم بازگردد.


بیشتر بخوانید: هیچ مربی لیگ برتری به اندازه تارتار دریافتی نداشته است


بیانیه باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از نشست اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه: 

«مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان است و مورد حمایت کامل مسئولان باشگاه قرار دارد. باشگاه نفت مسجد سلیمان به همکاری با تارتار تمایل دارد و انتظار می‌رود که او هر چه زودتر به مسجد سلیمان بازگردد.

نگرانی تارتار در خصوص شرایط مالی بازیکنان است که ضمن حق دادن به او، باید از این اقدام تارتار تقدیر کرد، زیرا کمتر مربی مانند تارتار وجود دارد که برای بازیکنانش این چنین از خودگذشتگی کند و  تا این حد به فکر دغدغه بازیکنان باشد. باشگاه نفت مسجد سلیمان ضمن تقدیر از این اقدام تارتار، همچنان به حمایت کامل خود از تارتار و بازیکنان ادامه خواهد داد.

همچنین  بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان تا پایان امشب به حساب آن‌ها واریز خواهد شد تا بازیکنان با روحیه‌ای خوب به مصاف شهرخودرو مشهد بروند.»

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علیرضا
۲۰:۲۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
با کدوم مربی چرا زودتر از اینها حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی رو پرداخت نکردید که حالا کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته اید لطفا خواهش میکنیم به عنوان یک هوادار با مردم رو راست باشید
آخرین اخبار