حبیب‌الله خجسته پور گفت: با هدف کاهش تعداد سرقت در استان سمنان نصب دوربین های پایش در سطح استان سمنان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی استان سمنان در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت و حفاظت از اماکن و تأسیسات استان سمنان ضمن بیان اینکه نصب دوربین‌های پایش تصویری در سطح استان، معابر و راه‌های مواصلاتی، شهر‌ها و سایر مناطق، از اولویت‌های اصلی و جدی است، گفت: برای نصب دوربین مناطق حساس، معابر و مبادی که دارای حساسیت بیشتری هستند، می‌بایست برای نصب دوربین‌های پایش تصویری در اولویت قرار گیرند.

او ضمن بیان اینکه تلاش برای کاهش زمینه‌های سرقت و همچنین پیشگیری و کاهش تعداد سرقت، از برنامه‌های مستمر کمیسیون پیشگیری از سرقت و حفاظت از اماکن و تأسیسات استان سمنان است، افزود: با اجرای طرح‌های مختلف و اقدامات این کمیسیون می‌کوشیم تا در راستای حفظ امنیت و افزایش شاخصه‌های امنیت عمومی در جامعه گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ما از دیرباز سمنان را به استانی امن می‌شناسیم و البته که نیاز است همواره آموزش مراقبت از اموال به شهروندان و مردم از طریق رسانه‌ها و مجاری مختلف در دستور کار قرار گیرد.

خجسته پور ضمن بیان اینکه باید کوشید تا مردم احساس بهتری نسبت به تأمین امنیت داشته باشند، تصریح کرد: گشت‌های مشترک یکی از موارد بسیار مهم به منظور افزایش شاخصه‌های امنیت و پیشگیری از سرقت است که باید به‌صورت جدی دنبال شود که می‌توان از ظرفیت بسیج نیز برای اجرای گشت‌های مشترک و افزایش شاخصه‌های امنیت در استان بهره گرفت.

او در پایان اظهار داشت: به منظور افزایش شاخصه‌های امنیت و پیشگیری از سرقت می‌توان از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی نیز برای اجرای هرچه بهتر این مهم، به‌صورت مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام / م

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای کاهش سرقت در استان سمنان

برچسب ها: سرقت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.