سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: در حال پیگیری رفع مشکلات شرکت کنتور سازی هستیم و با تدابیر اتخاذ شده این شرکت بزودی به چرخه تولید باز می‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست هم اندیشی با نمایندگان کارگران شرکت کنتور سازی، گفت: حل مشکل شرکت کنتور سازی به عنوان الویت دار‌ترین واحد صنعتی استان از مهمترین دغدغه‌های تیم مدیریتی استان و دستگاه قضایی است.

حبیبی افزود: در مکاتباتی که با مقامات دولتی و قضایی کشور داشتیم، سه راهکار عملیاتی برای رفع مشکل و برگشت این واحد به چرخه تولید داشتیم و منتظر پاسخ هستیم.

او اضافه کرد: واگذاری شرکت به کمیته حمایت از صنایع و یا اداره شرکت بصورت شورای مدیریتی از جمله سه راهکار پیشنهادی است و امیداوریم بزودی تحقق یابد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گفت: این شرکت مشکل مواد اولیه، ماشین آلات و یا کارگری ندارد و تنها مشکل آن مدیریتی است که انشالله بزودی حل خواهد شد.

حبیبی افزود: پیگیری‌ها در استان و ملی ادامه دارد و در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز این موضوع بصورت ویژه پیگیری شد.

انتهای پیام/ک

در حال پیگیری رفع مشکلات شرکت کنتور سازی هستیم

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.