رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از پرحجم بودن تردد‌ها در جاده کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب خبر داد و گفت:  پیش‌بینی می‌شود حجم تردد‌ها در محور‌های یادشده طی سه روز آینده به بیش از ۴۰ هزار مورد برسد.

پیش بینی افزایش حجم تردد خودروها به بیش از 40 هزار مورد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری گفت:  حجم تردد خودرو‌ها در جاده اسلام‌آبادغرب به حمیل نیز نزدیک ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۰ روز مانده به اربعین) افزایش داشته است و روز گذشته (۱۶ مهر) تردد حدود ۲۳ هزار خودرو در جاده اسلام‌آبادغرب به حمیل و برعکس و تردد هشت هزار و ۲۵۲ خودرو در جاده اسلام آبادغرب به قصرشیرین ثبت شده است.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه بیشتر تردد‌ها با اتوبوس صورت گرفته است، ادامه داد: در طول روز گذشته پاسگاه پلیس راه بیستون تردد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس را به صورت رفت و برگشت ثبت کرده است  پیش‌بینی می‌شود حجم تردد‌ها در محور‌های یادشده طی سه روز آینده به بیش از ۴۰ هزار مورد برسد.

او  همچنین به وقوع سه فقره سانحه رانندگی در محور‌های نهاوند – کنگاور، اسلام آبادغرب – حمیل و کمربندی شرقی (بیستون – ماهیدشت) طی ۲۴ ساعت اخیر اشاره و اظهار کرد: در این حوادث یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر هم مصدوم شدند.

انتهای  پیام/ز

 

 

تردد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس  در محور کرمانشاه اسلام اباد غرب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.