نخستین جشنواره استانی دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی در فارس برگزار می‌شود.

جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: این جشنواره نیمه دوم آبان با هدف شناسایی و معرفی خلاقیت‌ها و ابتکارات کانون‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود.

جهانبخش بانشی افزود: از اهداف برگزاری این جشنواره، استفاده بهینه از تجارب کانون‌ها و مربیان، تأکید بر نقش مکملی این کانون‌ها در نظام آموزش و پرورش، ارائه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی و افزایش اثربخشی برنامه‌های کانون‌ها است.

او ادامه داد: این کانون‌ها با هدف اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی، علمی، مهارتی و رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان برای دوره‌های مختلف تحصیلی در سراسر استان تشکیل‌شده و به‌عنوان مکمل فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس، مطابق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش یکی از محیط‌های یادگیری تلقی می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس گفت: کانون فرهنگی و تربیتی سمیه ناحیه چهار شیراز به‌عنوان دبیرخانه قطب پنج کشوری کانون‌های فرهنگی تربیتی کشور با حضور استان‌های کرمان، بوشهر، هرمزگان و فارس انتخاب‌شده است.
انتهای پیام/م

جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار