علیرضا آشناگر گفت:بانک‌ها نیاز است در مقوله حمایت از بخش تولید و کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی مشکل دار، به صورت جدی ورود کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: بانک‌ها نیاز است در مقوله حمایت از بخش تولید و کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی مشکل دار، به صورت جدی ورود کرده و در جهت رفع مشکلات مالی این واحد‌ها و رونق تولید و حفظ اشتغال گام بردارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در این جلسه گفت: تاکنون ۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال بالغ بر ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

اسودی ابراز داشت: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۸ که از شهریور امسال آغاز شده ۱۴۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که تاکنون ۱۳ واحد بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

او تصریح کرد: امسال حدود ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال در استان سمنان پرداخت شده است.

استاندار سمنان قبل از جلسه طبق روال سه شنبه‌ها از یک واحد تولیدی در بخش تولید MDF بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید در این کارخانه قرار گرفت.

انتهای پیام / م

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی همکاری داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.