نشست مشترک نیرو‌های مرزبانی هنگ تایباد و مرزنشینان شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام، صالح‌آباد و خواف امروز در مهمانسرای هنگ مرزی تایباد برگزار شد.

نشست مشترک مرزبانان با مرزنشینان حوزه هنگ مرزی تایبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این نشست گفت: خون شهدا یکی از  مهمترین عناصر تداوم انقلاب و نظام مقدس اسلامی است و ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان در سایه ولایت و رهبری مقتدر که با راهبردهای خود این نظام را هدایت کرده رمز موفقیت این نظام هستند.

او افزود: اگر امروز امنیت در مرزهای کشور به ویژه مرزهای خراسان رضوی برقرار است به دلیل تعامل بسیار بالای مرزنشینان و مرزبانان است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هفته ناجا را زمان خوبی برای قدرشناسی از دلاوران عرصه امنیت دانست و افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره حافظ امنیت در جامعه ایران اسلامی بوده و از نقاط صفر مرزی تا قلب کلانشهرهای کشور را زیر چتر امنیتی خود از هرگونه قانون‌شکنی، جرم و جنایت مصون داشته است.

او ادامه داد: مرزبانان به طور شبانه‌روزی با رصد کامل نوار مرزی در همه مرزهای کشور پهناور ایران توانسته‌اند با جلوگیری از قاچاق سوخت، کالا و موادمخدر و همچنین مبارزه با اشرار و گروه‌های معاند از مرزهای جمهوری اسلامی ایران محافظت کنند.

در ادامه این نشست سرهنگ کاظم صمدی فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد نیز گفت: هر گاه در مناطق مرزی تربت‌جام، صالح‌آباد، خواف و تایباد خبر از برقراری امنیت است نشان از تعامل و همکاری مرزنشینان و مرزبانان را می‌رساند.

او افزود: اتحاد برادران تسنن و تشیع در این مناطق سبب تثبیت وحدت و امنیت شده است و این دو مقوله از یکدیگر جدا نیست.

مولوی امان الله برزگر امام جمعه اهل سنت شهر سمیع آباد شهرستان تربت جام نیز گفت: امنیت زمینه‌ساز توسعه و آبادانی هر منطقه و بستری مناسب برای ایجاد اشتغال و اقتصاد است و امروز به برکت انقلاب و نظام مقدس اسلامی و همچنین حضور ماموران امنیتی در مرزهای کشور سبب شده ما مرزنشینان با خاطری آسوده در نقطه صفر مرزی مشغول فعالیت باشیم.

 

 

انتهای پیام//م.ه

 

نشست  مرزبانان و مرزنشینان  تایباد در هفته نیروی انتظامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.