فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۸۰ میلیاردی انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال،در شش ماه نخست امسال دز استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف موفق شدندف بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را کشف کنند.

او افزود: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی ۷۲۰ تن انواع چوب جنگلی قاچاق به ارزشی بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال در سطح استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در مجموع هزار و ۲۵ نفر در راستای قاچاق کالا در سطح استان شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به رفع تصرف ۱۳۵ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی از دست زمین خواران، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این میزان زمین ۳۱۹ میلیارد رالو بوده است.

او به حوزه مقابله با احتکار کالا و برخورد با محتکران اشاره کرد و افزود: بیش از ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون رالر انواع کالای احتکاری که اغلب از کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم بوده در شش ماهه نخست امسال کشف شد.

انتهای پیام/س

کشف ۳۸۰ میلیاردی انواع کالای قاچاق در ۶ ماهه اول امسال در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.