رئیس فدراسیون وزنه برداری درخصوص حذف علی‌حسینی از المپیک توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط کیانوش رستمی و سعید علی حسینی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ اظهار  داشت: رستمی پس از آن که در مسابقات جهانی وزنه برداری هیچ امتیازی کسب نکرد، نام او را برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک در سوئیس به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها ارسال کردیم. اما با توجه به اتمام وقت برای ارسال اسامی، آن‌ها نپذیرفتند. 

او ادامه داد: ما تلاش خودمان را کردیم و هفته قبل نیز جلسه‌ای با حضور مدیران کمیته ملی المپیک و محمد رضا داورزنی برگزار کردیم و مقرر شد درخواستی به فدراسیون جهانی وزنه برداری ارسال شود. اما همان جوابی که فدراسیون جهانی وزنه برداری به ما داده بود، امروز به کمیته ملی المپیک داده شده است.


بیشتر بخوانید: مخالفت فدراسیون جهانی وزنه برداری با درخواست ایران/ علی‌حسینی المپیک را از دست داد


مرادی درخصوص شرایط علی حسینی بیان کرد: با توجه به این که علی حسینی باید در بازی‌های سوئیس شرکت می‌کرد تا شانسی برای حضور در المپیک داشته باشد، او دیگر نمی‌تواند در المپیک ۲۰۲۰ شرکت کند، اما کیانوش همچنان شانس دارد و در رقابت‌های پرو می‌تواند وزنه بزند. کمیته ملی المپیک هر تلاشی که لازم بود انجام داد، اما مقررات برای همه یکسان است.

مرادی: فدراسیون جهانی همان جوابی که به ما داده بود را به کمیته ملی المپیک داد

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره شرایط رستمی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا رستمی در همه رقابت‌های گزینشی المپیک شرکت کند، اما نکته حائز اهمیت امتیازات لازمی است که او باید کسب کند. کیانوش امتیازات لازم در بازی‌های جهانی را از دست داده است و به غیر از این ۲ وزنه بردار ما ۷ نفر دیگر را داریم که می‌توانند امتیازات لازم برای حضور در توکیو را به دست آوردند که ما این ۷ نفر را هم برای دیگر مسابقات گزینشی اعزام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: در این شرایط نمی‌توان فدراسیون وزنه برداری را مقصر دانست/ باید از تمام پتانسیل ورزش کشور استفاده کنیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه برداری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.