مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: ویژه برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر با مشارکت اداره کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی در ۴۰ مسجد شهر کرمان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه عزاداری دهه آخر صفر در ۴۰ مسجد کرمان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان و سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نشست توجیهی با ائمه جماعت شهر کرمان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت مشارکتی توسط اوقاف و سازمان تبلیغات با محوریت ۴۰ مسجد شاخص در شهر کرمان همراه با یاد و خاطره شهداء برگزار می‌شود.

او رویکرد موضوع برنامه‌های سخنرانی این ایام را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد شهداء انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه دهه آخر ماه صفر مصادف با ایام دهه وقف می‌باشد، ویژه برنامه‌های متعدد فرهنگی سازمان اوقاف نیز با محوریت بقاع متبرکه و مساجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: ما در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی باید نسبت به گسترش بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تبلیغ و تلاش کنیم، زیرا عمل به این بیانیه موجب اقتدار و استحکام بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

مدیر کل اوقاف استان با بیان اینکه بخشی از نیات موقوفات شهر کرمان با هدف برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر وقف می‌باشند، تصریح کرد:این اداره در استای عمل امینانه به نیات موقوفات منطبق، برنامه‌های عزاداری، سخنرانی و اطعام عزاداران را در محل اماکن متبرکه و امامزادگان عظیم الشان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/س

برگزاری برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر با مشارکت اداره کل اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار