دیدن تریلر فیلم از روی پوستر تبلیغاتی با قابلیت‌ جدید دستیار صوتی سامسونگ

سامسونگ در جدیدترین اقدام خود قابلیت‌های اضافه شده به بیکسبی ویژن را معرفی کرد.

دیدن تریلر فیلم از روی پوستر تبلیغاتی با قابلیت‌ جدید دستیار صوتی سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ به تازگی چند قابلیت کاربردی جدید برای بیکسبی معرفی کرده که به زودی برای این دستیار صوتی فعال می‌شود. در نتیجه اگر شما یکی از طرفداران دستیار صوتی باشید مواردی که در ادامه گفته می‌شود برایتان جذاب خواهد بود. پیش از همه باید به شما این نوید را بدهیم که بیکسبی ویژن ارتقاء یافته به طوری طراحی شده است که نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.

قابلیت‌های اضافه شده به بیکسبی ویژن

برای مثال هنگامی شما می‌خواهید ببینید لباسی که در جلوی شما قرار دارد در بدن چه حالتی می‌گیرد، کافیست به راحتی از دوربین گوشی استفاده کرده و کالا‌های مشابه را پیدا کنید. علاوه بر این، بیکسبی اکنون می‌تواند کل بخش‌های متن را ترجمه کند؛ این یعنی می‌تواند یک پوستر معمولی فیلم را به یک تریلر واقعیت افزوده (Argumented Reality) تبدیل کند. همه این موارد با Bixby Vision پیشرفته امکان پذیر می‌شود. ترجمه زنده پیشرفته، ویژگی جدیدی است که به Bixby Vision امکان می‌دهد چندین خط متن را ضبط کند و آن‌ها را در واقعیت افزوده ترجمه کند، بدون آن که نیاز به عکس گرفتن داشته باشد. این ویژگی در زمان واقعی با ۵۴ زبان ورودی و ۱۰۴ زبان خروجی کار خواهد کرد تا بتوانید علائم و منو‌ها را در سراسر جهان به راحتی بخوانید.

دیدن تریلر فیلم از روی پوستر تبلیغاتی با قابلیت‌ جدید دستیار صوتی سامسونگ


بیشتر بخوانید: کشف نقص امنیتی در جدیدترین سیستم‌عامل اپل + فیلم 


نحوه عملکرد قابلیت Picture Play در بیکسبی ویژن

قابلیت Picture Play، بیکسبی ویژن را قادر می‌سازد پوستر‌های فیلم را به تریلر تبدیل کند. به سادگی دوربین را در مقابل پوستر، بیلبورد یا انواع دیگر تبلیغات قرار دهید تا جزئیات مورد نیاز خود را بدست آورید. علاوه بر این، شما می‌توانید انواع اطلاعات در مورد آن فیلم مانند اسامی بازیگران، رتبه بندی نقد‌ها و یک طرح کلی را متوجه شوید.

سامسونگ در جدیدترین بروزرسانی دستیار صوتی خود موفق شده است که بیکسبی ویژن را بروز کند تا این دستیار مجازی بتواند فیلم را روی پوستر فیزیکی جلوی آن قرار دهد. البته یک خبر بد نیز وجود دارد. آن خبر این است که سامسونگ اعلام کرده این ویژگی‌های جدید ابتدا در گلکسی نوت ۱۰ در دسترس خواهند بود و هنوز در مورد سایر مدل‌ها چیزی نگفته است.

انتهای پیام/

گلکسی از قابلیت‌های جدید بیکسبی رونمایی کرد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار