نمایش «بوکا» در آمفی تئاتر فرهنگسرای فارسان به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «بوکا» به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ عزیزی پور از ۱۵ تا ۱۹ مهر ۹۸ در آمفی تئاتر فرهنگسرای فارسان به روی صحنه می‌رود.

او افزود: داستان این نمایش درباره انفجار برج‌های دو قلو در آمریکا است و در حاشیه انفجار این دو برج، دو نفر توسط آمریکایی‌ها زندانی می‌شوند که یکی از آن‌ها ایرانی و شیعه و یکی عراقی و سنی است و در نهایت یکی از سربازان آمریکایی، تحت تأثیر حرف‌های زندانی ایرانی قرار گرفته و زندان مخفی بوکای آمریکای‌ها را افشا می‌کند.

فرجی اضافه کرد: این اثر نمایشی با حمایت بسیج هنرمندان، انجمن هنر‌های نمایشی چهارمحال و بختیاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان تولید شده است.

او ادامه داد: رضا مرادیان، لیلا رئیسی، کیانوش ابراهیمی، علی محمدی، سمیه سلطانی، امین معین، فرزاد جهانبازی و میلاد فاضلی بازیگران این نمایش هستند.

فرجی گفت: علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند از ۱۵ تا ۱۹ مهر ۹۸ رأس ساعت ۱۷ به آمفی تئاتر فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ف

نمایش بوکا در فارسان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار