همکاری ولوو و جیلی برای ساخت پیشرانه‌های احتراق داخلی

شرکت ولوو و جیلی تصمیم گرفتند برای ساخت نسل جدیدی موتورهای احتراق داخلی با همدیگر همکاری کنند.

همکاری ولوو و جیلی برای ساخت پیشرانه‌های احتراق داخلیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ولوو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی مطرح اروپایی و جیلی نیز به عنوان یکی از برترین صنایع اتومبیل‌‌سازی در چین با عقد قراردادی همکاری گسترده‌ای را برای تولید و ساخت موتورهای احتراق داخلی آغاز کردند. این دو شرکت قصد دارند با ایجاد کارخانه‌ای مستقل پروژه مشترک خود را اجرایی و پیشرانه‌هایی قدرتمند را تولید کنند.


بیشتر بخوانید: کامیون خودران ولوو در سامانه حمل‌و‌نقل سوئد مورد استفاده قرار می‌گیرد +تصاویر


فعالیت‌های موتور ولوو و جدید تنها به موتورهای احتراق داخلی خلاصه نشده و ساخت پیشرانه‌های هیبریدی نیز در دستور کار این دو شرکت قرار دارد. با توجه به توانمندی‌های مالی و تخصصی هر دو شرکت در زمینه صنعت خودورسازی بدون شک همکاری ولوو و جیلی نتیجه‌ای مطلوب خواهد داشت. 

همکاری ولوو و جیلی برای ساخت پیشرانه‌های احتراق داخلی

پروژه مشترک ولوو و جیلی برای توسعه خودروهای الکتریکی

ولوو پیش از این اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۵ بیش از نیمی از تولیدات این شرکت به خودرو‌های الکتریکی اختصاص خواهد یافت. این شرکت سوئدی برای تحقق این هدف فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است و احتمالا همکاری با شرکت چینی جیلی نیز در همین راستا است. با بیشتر شدن گرایش مردم در کشور‌های مختلف جهان به استفاده از اتومبیل‌های الکتریکی، شرکت‌های بسیاری به سمت تولید بیشتر این دسته از وسایل نقلیه روی آورده‌اند.

هم‌اکنون جیلی از جایگاه تجاری مناسبی در چین و حتی در کل آسیا برخوردار است و سالانه هزاران دستگاه از اتومبیل‌های این شرکت به کشور‌های مختلف در آسیا، اروپا و آمریکا صادر می‌شوند. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت خودرو‌های الکتریکی گام‌های بزرگی را برداشته و تاکنون نیز موفقیت‌هایی در این زمینه بدست آورده است.

همکاری ولوو و جیلی برای ساخت پیشرانه‌های احتراق داخلی

پیش‌بینی می‌شود حدود ۳ هزار نفر از کارمندان و مختصصان ولوو و ۵ هزار نفر از شرکت جیلی در پروژه مشترکت این دو شرکت فعالیت مستقیم داشته باشند و در کنار یکدیگر کار کنند. ممکن است در آینده هکاری‌های ولوو و جیلی افزایش یابد و طرح‌های مشترکی دیگری را آغاز کنند.

انتهای پیام/

ولوو با جیلی برای ساخت نسل جدید موتورهای احتراق داخلی همکاری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار