دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور گفت: چهار ویلای غیرمجاز در بخشبلده نوربه ارزش تقریبی بیش از ۳۲ میلیارد رالر تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قنبری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور گفت: با توجه به اینکه اقدام قبلی جهت تخریب ۴ ویلای غیرمجاز در روستای تاکر بخش بلده، به جهت مقاومت مالک محقق نشده بود، بعد از حدود بیش از دو ماه با هماهنگی نیروی انتظامی و حضور دادستان و ریاست دادگستری شهرستان همچنین فرماندهی منطقه انتظامی با دو دستگاه لودر اقدام به قلع و قمع همه مستحدثات شد.

او با بیان اینکه متخلف با وصف تخریب دیوار‌ها در سال گذشته، مجددا اقدام به تکمیل کامل ویلا‌ها کرده و به تعدادی از اشخاص واگذار کرده بود، افزود: ارزش هریک از ویلا‌ها را بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور با اعلام اینکه به جهت استحکام ساختمان‌ها عملیات تخریب بیش از پنج ساعت طول کشید، گفت: در همان تاریخ به اتفاق رئیس حوزه قضایی، دادستان و رئیس منابع طبیعی شهرستان در محل حاضر شده و با انتقال مالکیت کل اعیانی از سوی شرکت محکوم علیه به منابع طبیعی جهت بهره‌برداری لازم از سوی شرکت محکوم علیه موضوع موقتا حل و فصل شده است.

انتهای پیام/س

تخریب ویلای غیرمجاز در بخش بلده نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.