نصرت‌الله مشیری با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی ترافیک پستی در این استان گفت: حذف قبوض کاغذی مخابرات از اصلی‌ترین دلایل این کاهش ترافیک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نصرت‌الله مشیری مدیرکل پست استان سمنان گفت :  به طور متوسط ماهیانه ۲۰۰ هزار مرسوله پستی وارده و ۲۰۰ هزار مرسوله پستی صادره از طریق پست استان جابجا می‌شود این در حالی است که در سال گذشته میانگین متوسط مرسولات صادره ۳۰۰ هزار مرسوله بوده است.

او از اجرای طرح بازتوزیع کارت‌های سوخت خبر داد و افزود: در حال حاضر کارت‌های سوخت زیادی در باجه‌های پستی نگهداری می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه این کارت‌های سوخت توسط همکاران به آدرس قبلی ارسال شده تصریح کرد: این کارت‌ها عمدتا به دلیل نقص در آدرس، نبود مالک خودرو در محل، نقل مکان، فروش خودرو و انتقال سند و... امکان توزیع نیافته و از این رو در باجه‌های پستی نگهداری می‌شوند.

مشیری از اجرای طرحی از سوی پست برای بازتوزیع این کارت‌ها خبر داد و گفت: با توجه ضرورت سوخت‌گیری با کارت‌های سوخت خودروها، متقاضیان زیادی برای کارت‌های سوخت برگشت‌خورده وجود دارد.

این مدیر مسوول اضافه کرد: متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود می‌بایست ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست به آدرس WWW.POST.ir مراجعه و پس از دریافت اطلاعات لازم از محل کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.

او ادامه داد: متقاضیان کارت‌های سوخت می‌توانند با مراجعه به سامانه ناجا و سامانه شرکت پست، کد رهگیری سایر مرسولات را انتخاب و با اخذ شماره بارکد کارت و اطلاع از باجه پستی که کارت وی در آن وجود دارد، گزینه ارسال مجدد کارت را انتخاب و با وارد کردن آدرس جدید و پرداخت هزینه ۱۰ هزار تومانی شرکت نفت و پرداخت هزینه پست مجدد، بعد از چند روز کارت سوخت خود را دریافت کند.

مدیرکل پست استان سمنان از صاحبان کارت‌های سوخت خواست هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف کارت خود اقدام تا کارت‌ها در اسرع‌وقت به آدرس جدید آن‌ها ارسال شود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح  بازتوزیع این کارت‌های سوخت در استان سمنان 

برچسب ها: پست ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.