رئیس‌جمهور آمریکا طبق عادت همیشگی خود به طرح ادعاهای مضحک و واهی و تعریف از خودش پرداخت.

ادعای مضحک ترامپ درباره وظیفه‌ای که در قبال جنگ‌های بی‌پایان بر گردنش است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیام‌هایی در صفحه توییتر خود به طرح ادعاهایی واهی پرداخت.

وی نوشت: «من انتخاب شدم تا از این جنگ‌های بی‌پایان مضحک خارج شویم جاهاییکه ارتش عزیز ما به عنوان پلیس به نفع کسانی وارد عمل می‌شد که آمریکا را دوست ندارند. دو مورد از این کشور‌ها روسیه و چین هستند چرا که آن‌ها می‌خواهند گرفتاری ما، گیر افتادنمان را در یک باتلاق و صرف مقادیر زیادی دلار را در این مسیر شاهد باشند. وقتی من مسند امور را بدست گرفتم ارتش ما کاملا به لحاظ منابع تخلیه شده بود. اکنون قوی‌تر از هر زمان دیگری است. این جنگ‌های مضحک و بی‌پایان، پایان می‌یابند. ما با اطلاع از اینکه همواره می‌توانیم برگردیم و طوفانی عمل کنیم، بر تصویری بزرگتر متمرکز می‌شویم».

وی در پیامی دیگر آورده است: «همانطور که پیشتر گفته‌ام و اکنون هم تکرار می‌کنم اگر ترکیه کاری کند که از نظر منطق من از حد گذشته باشد، من کاملا اقتصاد ترکیه را نابود می‌کنم (کاری که قبلا کرده‌ام). آن‌ها باید به همراه اروپا و دیگران جنگجویان بازداشتی داعش و خانواده‌هایشان را تحت نظر داشته باشند. آمریکا بسیار بیشتر از هر کسی که از آن انتظار می‌رفت، کار کرده است از جمله اینکه ۱۰۰ درصد خلافت داعش را گرفتیم (!). اکنون زمان آن رسیده دیگران در منطقه برای حفاظت از سرزمین‌شان هزینه کنند. آمریکا با عظمت است».


بیشتر بخوانید: ترامپ: گفت‌وگوی من و زلنسکی دوستانه بود!


کاخ‌سفید بامداد دوشنبه پس از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و ترکیه درباره ایجاد منطقه امن در شمال سوریه اعلام کرد ترکیه در آستانه عملیاتی نظامی در شمال سوریه است، اما واشنگتن در این عملیات مشارکت ندارد و از آن حمایت نخواهد کرد.

یک عضو دولت آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد، آمریکا به فرماندهی «نیرو‌های دموکراتیک سوریه» که اکثریت آن‌ها را یگان‌های مدافع خلق تشکیل می‌دهند، اعلام کرده است که در صورت حمله ترکیه، از آن‌ها دفاع نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
برو بمیر گاوچرون! امریکایی ها تا صد سال پیش هنوز برده داری رو به رسمیت میشناختن شما ها دیگه دم از این حرفها نزنید که وحشی بودنتون اثبات شده است
آخرین اخبار