نشست بررسی مشکلات فرودگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نشست بررسی مشکلات فرودگاه سمنان برگزار شد در این جلسه که با بررسی آخرین وضعیت فرودگاه و رفع آخرین موانع موجود در راستای آغاز پرواز‌های هواپیمایی از فرودگاه مرکز استان برگزار شد سیدعباس دانایی فرماندار مرکز استان با اشاره به اقدامات مطلوب مدیران استانی و شهرستانی در پیگیری تامین و تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز فرودگاه گفت: شروع پرواز‌ها نوید خوبی برای همشهریان و شهر‌های اطراف است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شاهد دو پرواز از سمنان به مشهد مقدس در هفته خواهیم بود.

دانایی فرماندار سمنان راه اندازی پرواز‌ها از این فرودگاه را یکی از اولویت‌ها در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل شهرستان عنوان کرد و گفت: برقراری پرواز‌ها می‌تواند در رونق و توسعه حمل و نقل موثر بوده و زمینه مساعدی برای رونق گردشگری ایجاد کند.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی ترمینال فرودگاه سمنان افزود: تلاش بر این است که این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار سمنان حضور شرکت‌های معتبر هوایی با زمان بندی مناسب پروازی می‌تواند زمینه ساز رونق پرواز‌ها از فرودگاه سمنان به محض برقراری پرواز‌ها شود.

انتهای پیام / م

راه اندازی پرواز‌ها فرودگاه سمنان گامی برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل شهرستان سمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار