نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز رسمی خسروی به عنوان اصلی‌ترین، قدیمی‌ترین و بهترین مسیر تردد زائران اربعین به عتبات عالیات دارای زیرساخت‌های بسیار مناسبی برای تردد زائران است.

مرز رسمی خسروی بهترین مسیر تردد زائران اربعین استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد تجری گفت: مرز رسمی خسروی از دیرباز محل تردد زائران عتبات عالیات بوده و هم اکنون نیز امنیت در مسیر این مرز رسمی به خوبی برقرار است و زائران می‌توانند بدون هیچ دغدغه و مشکلی از این گذرگاه اصلی برای عزیمت به عراق استفاده کنند.

او  اظهار داشت:با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده و باتلاش مسئولان و آرام شدن اوضاع بغداد و ناآرامی‌های داخل عراق از صبح امروز بازهم پس از چند روز وقفه شاهد از سرگیری تردد زائران از این مرز رسمی هستیم و زائران می‌توانند با آسودگی خاطر از این مرز راهی عراق شوند.

تجری عنوان داشت: امنیت در مرز خسروی و مسیر بغداد نیز وجود دارد و بنده خود هفته گذشته به اتفاق خانواده از این مرز راهی عتبات عالیات شدم و به مردم و هم وطنانمان این نوید را می‌دهم که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای  پیام/ز

 

زائران می‌توانند بدون هیچ دغدغه  برای عزیمت به عراق از مرز خسروی استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.