مدیر کل اداره پست خراسان شمالی از ورود بیش از ۴ هزار مرسولات پستی به خراسان شمالی و ارسال ۲ هزار مرسولات پستی از استان به نقاط دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اکبر خانی مدیر کل اداره پست خراسان شمالی گفت: شرکت ملی پست به عنوان سازمانی قدیمی و کهن، با بیش از ۳۰۰۰ سال سابقه یاد کرد، که از گذشته تا به امروز مورد اعتماد و وثوق مردم می‌باشد.

خانی افزود: پست در پنج سال گذشته تحولی بنیادی داشته و با در خدمت گرفتن فن آوری‌های جدید و استفاده از کارکنان خدوم و امین، خدمات و سرویس‌هایی را بر مبنای فن آوری اطلاعات و بر اساس نیاز‌های جامعه امروز طراحی و اجرا نموده است.

او به معرفی اجمالی سرویس‌های نوین پستی پرداخت و گفت:این سرویس‌ها از قبیل پست لجستیک، تجارت الکترونیک، پست ویژه، تی ال اس، تمبر شخصی، کارت پستال الکترونیکی، پست مستقیم، کارت ملی و همچنین راه اندازی سرویس‌های جدید پستی از جمله؛ پاکات پیش پرداخت و توزیع پست ویژه در روز قبول در سطح شبکه پست کشور و تاثیر مستقیم آن‌ها در کاهش تردد‌ها و مراجعات مردم به سازمان‌ها و بهبود ارائه خدمات به مردم پرداخت.

انتهای پیام/ ر

مرسولات پستی

برچسب ها: پست ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.