رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: ۷۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حسینی به کربلا اعزام می‌شوند.

۷۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی به کربلا اعزام می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دکتر مرادعلی فولادوند در نشست هم‌اندیشی اعضا شورای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این تیم شامل پزشکان فوق تخصص، متخصص، داروساز، بهیار و پرستار هستند که در سه منطقه (یک منطقه بین نجف و کربلا و دو نقطه در کربلا) به ارائه خدمت به زائرین می‌پردازند.

او تصریح کرد: در شش‌ماهه دوم امسال فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بیشتر شده و با حضور تیم‌های جهادی طرح شهید رهنمون شاهد برپایی بیمارستا‌ن‌ صحرایی جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در مناطق کم برخوردار استان خواهیم بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: این طرح با همکاری معاونت بهداشتی و معاونت درمان انجام خواهد شد که و بیماران شناسایی‌شده که نیازمند به دریافت خدمات پیشرفته‌تر هستند به بیمارستان‌ها جهت درمان ارجاع خواهند شد.

دکتر فولادوند به‌ضرورت تشکیل شورای کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌ها اشاره‌کرده و افزود: در تمامی شهرستان‌ها باید کادر شورا تکمیل‌شده و اعضا با ابلاغ به کار خود بپردازند، همچنین جلسه شورای کانون مرتب برگزارشده، برنامه‌ریزی و مصوبه داشته و صورت‌جلسه را به کانون دانشگاه ارسال نمایند تا بتوان راحت‌تر مشکلات را پیگیری و توسط مسئولین مرتفع شود.

انتهای پیام/م

اعزام اعضای بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حسینی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.