آیین تجلیل از پرسنل برتر آتش نشانی و یگان حفاظت بندر چابهار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

تجلیل از پرسنل برتر آتش نشانی و یگان حفاظت بندر چابهاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این مراسم که در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد گفت: اقدام‌هایی که در حوزه اقتصادی، جذب سرمایه گذار و کالا در بندر چابهار انجام می‌شود مرهون خدمات پرسنل یگان حفاظت در راستای تامین امنیت است.

او تصریح کرد: به واسطه اقدام‌های شایسته و موفق این پرسنل در حوزه ایمنی و امنیت، سرمایه گذاران و صاحبان کالا به این اطمینان رسیده اند که بندر چابهار می‌تواند لنگرگاهی برای سرمایه گذاری و صادرات و واردات کالا باشد.

آقایی ضمن تقدیر از آمادگی منسجم پرسنل اداره پدافند غیر عامل و HSE و اقدام‌های نوینی که در حوزه آتش نشانی در بندر چابهار انجام شده است بیان کرد: می‌طلبد اداره پدافند غیر عامل به منظور ارتقای کیفی خدمات با هدف گذاری مشخص به فعالیت خود ادامه دهد و نسبت به تشکیل کمیته‌های فرعی اقدام کند تا همچون گذشته از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تلاش پرسنل یگان حفاظت در حوزه امنیت و مبارزه با قاچاق نیز قدردانی کرد و خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور تقویت بیش از پیش انسجام و آمادگی جسمانی پرسنل این یگان شد.

او اظهار کرد: انتظار می‌رود به منظور مبارزه هر چه بیشتر با قاچاق و تنگ کردن عرصه بر قاچاقچیان از روش‌های مختلف و نوینی توسط یگان حفاظت بندر چابهار استفاده شود.

در پایان این مراسم از پرسنل برتر آتش نشانی و یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و کارکنان و مسئولان برتر شرکت‌ها در حوزه ایمنی و HSE تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

چابهار می‌تواند لنگرگاهی برای سرمایه گذاری و صادرات و واردات کالا باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.