معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: توسعه و تعالی استان اردبیل در حوزه اقتصاد در گرو افزایش سرمایه گذاری‌ها در بخش دام و طیور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در همایش روز ملی دامپزشکی گفت: توسعه و تعالی استان اردبیل در حوزه اقتصاد در گرو افزایش سرمایه گذاری‌ها در بخش دام و طیور است و برای اینکه سرمایه گذاری‌ها در این بخش افزایش یابد حضور دامپزشکی در میدان عمل ضروری است.

او افزود: امروزه تمام جوامع شهری، روستایی، عشایری و کل آحاد جامعه از خدمات دامپزشکی بهره‌مند هستند و اهمیت این خدمات به لحاظ سرمایه گذاری عظیمی که در بخش دام و طیور استان انجام شده، در ارتقاء، اعتلاء و توسعه استان بر هیچ کس پوشیده و نامبرهن نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با تأکید به نقش محوری مدیریت بهداشتی دامپزشکی در افزایش بهره وری و تأمین امنیت غذایی گفت: به طور یقین افزایش راندمان تولید و توسعه دامپروری در استان اردبیل بدون حضور دامپزشکی معنی پیدا نمی‌کند.

عزیزی فعالیت‌های این ارگان تخصصی در حوزه سلامت عمومی جامعه را بسیار مهم و تأثیر گذار توصیف کرد و افزود: بسیاری از آحاد جامعه از اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی و تأثیر عملـکرد آن در ارتقاء سلامت عمومی جامعه اطلاعات کافی ندارند که شایسه است در این حوزه از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما استفاده شود.

او بیان کرد: تکرار این همایش‌ها علاوه بر ایجاد اتحاد و حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اهمیت کار دامپزشکی در جامعه را به نحو مطلوب نمایان می‌سازد.

انتهای پیام/ح

افزایش راندمان تولید و توسعه دامپروری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.