مسئول ستاد هماهنگی طرح فطرس گفت: ۲۰۰ نفر از خیران استان اصفهان، زمینه‌ی سفر رایگان برای اعزام ۱۰۰۰ نفر زیارت اولی‌ به کربلا در ایام اربعین را فراهم کردند.

محسن زاده مسول هماهنگی طرح فطرس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: همزمان با نزدیک شدن به مراسم بزرگ معنوی اربعین و زیارت پیاده روی، در این روز‌های ماه صفر ،جمع ۲۰۰ نفره از خیرین استان اصفهان در طرحی به نام فطرس با جمع آوری هزینه‌های حمل و نقل از اصفهان به مهران و از مرز مهران به نجف و بالعکس زمینه‌ی سفر برای ۱۰۰۰ نفر از زیارت اولی‌هایی که تاکنون به زیارت عتبات عالیات مشرف نشده بودند را برای اعزام به کربلا فراهم کردند.

او ادامه داد: خیرین سال‌های قبل هم این اقدام خیرخواهانه را انجام داده اند، و امسال برای نخستین بار در  روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ مهرماه از محل گلستان شهدای اصفهان هر روز ۷ دستگاه اتوبوس به مقصد مرز حرکت کرده اند که امروز سهم آخر اعزام ساعت ۶ عصر انجام می‌گیرد.

مسئول ستاد هماهنگی طرح فطرس افزود:خیرین همه هزینه‌های حمل و نقل مسافران را از ایران به عراق و بازگشت به ایران متقبل شده اند.

محسن زاده در پایان گفت: زیارت اولی ها پس از حضور در شهر مقدس نجف. به پیاده روی اربعین مشرف می‌شوند و طی چند روز پیاده روی و زیارت در کربلا معلی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ از کربلا به مرز و از آنجا به اصفهان باز می گردند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

اعزام زائر اولی ها به کربلا برای زیارت اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.