معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان و دبیر کمیته امداد و نجات اربعین از ارائه خدمات امدادی-درمانی به بیش از یکهزار و ۷۰۰ زائر خبر داد.

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان و دبیر کمیته امداد و نجات اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح اربعین گفت: از ۱۳ مهرماه تا امروز ۱۵ مهرماه، یکهزار و ۷۷۶ نفر از خدمات امدادی-درمانی هلال احمر بهره‌مند شده اند.

او افزود: در مرز چذابه چندین پایگاه امدادی برپا شده که به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهند که از آن جمله می‌توان به مراجعه ۱۵۰ نفر به ایستگاه سلامت برای انجام تست قند خون و فشارخون اشاره کرد.

پهلوان در خصوص تعداد درمان سرپایی زائران اظهار داشت: در مدت مذکور، ۱۶۰ نفر به درمانگاه هلال احمر مراجعه کرده اند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان و دبیر کمیته امداد و نجات اربعین ۲۲۳ نفر برای انجام تست قند خون و فشارخون، ۱۹۲ نفر برای درمان سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند شدند، ضمن اینکه ۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

این مقام مسئول جمع کل خدمات در ۲ مرز و سایر پایگاه‌های ثابت بین شهری در زمینه ایستگاه سلامت را ۵۰۱ نفر، تعداد درمان سرپایی را ۵۴۴ نفر و انتقال به مرکز درمانی را ۳ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات شبانه روزی هلال احمر به زائران 

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.