شریفخانی گفت:«ایجاد پایگاه مخاطب حداکثری» به عنوان مهم‌ترین و یگانه هدف مورد انتظار از فضای مجازی صداوسیما در سال جاری است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریفخانی معاون فضای مجازی رسانه ملی در روز نخست نشست معاونین فضای مجازی استان‌ها اقدامات و شرایط فعالیت در این فضا و برنامه‌های پیش روی معاونت را تبیین کرد و اظهار داشت: «ایجاد پایگاه مخاطب حداکثری» به عنوان مهم‌ترین و یگانه هدف مورد انتظار از فضای مجازی صداوسیما در سال جاری است و شاخصی برای بازتاب میزان محتوای مصرف شده رسانه ملی در فضای مجازی و میزان اثرگذاری آن بر مخاطبان آن سازمان است.

معاون فضای مجازی در ادامه ضمن یادآوری این نکته که در اختیار گرفتن مخاطب در فضای مجازی از طریق هر دو لایه محتوا و سرویس امکان پذیر است، تاکید کرد: به جهت تسلط و مزیت برتر حوزه استان‌ها در لایه محتوا مناسب است که معاونان فضای مجازی اقدامات موردنیاز برای جذب مخاطب در لایه سرویس را به حوزه ستاد تفویض کرده و تمرکز خود را بر روی ارتقای کیفی محتوا علی الخصوص محتوای بومی داشته باشند.

در این راستا توجه به نیاز‌های مخاطب استانی، لهجه و اولویت‌های منطقه‌ای باید همواره مدنظر فعالیت‌های تولید محتوا قرار گیرد.

وی در این نشست توسعه شبکه توزیع رسانه ملی در فضای مجازی با مشارکت ظرفیت‌های بومی و استانی را از دیگر خط مشی‌های معاونت فضای مجازی معرفی کرد و تدوین آیین نامه‌های همکاری با این کانال‌های همکار را جزو برنامه‌های موردانتظار از نمایندگان فضای مجازی استان‌ها دانست.

در پایان شریفخانی ضمن تعیین «مخاطب در دسترس» به عنوان یک شاخص ارزیابی خواستار توجه ویژه به مقوله استعدادیابی استانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار