تولیت آستان قدس رضوی گفت:زندگی راحت امروز را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به مناسبت هفته ناجا حجت الاسلام و المسلمین "مروی" تولیت آستان قدس رضوی و سردار جان نثار فرمانده مرزبانی استان میهمان خانواده شهید مظلوم مرزبانی "علی بافنده" شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی پس از تبریک هفته ناجا گفت: دیدار با خانواده شهدا از وظایف ماست، همین که دشمن نتوانسته یک وجب از خاک کشور را بگیرد به خاطر ایثار این عزیزان است که ما در شهرهایمان امنیت داریم.

او تصریح کرد: مرز‌های کشور ما از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و ترقی و پیشرفت هر کشوری در سایه‌ی امنیت آن کشور است که این شرایط باعث رشد اقتصادی و فرهنگی می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بودن در کنار خانواده شهدا باعث افتخار است، گفت: اگر ما در خانه‌هایمان آسایش داریم و در بیرون از خانه مشغول تجارت هستیم و اگر تحصیل می‌کنیم یا حتی به منبر می‌نشینیم در پرتو امنیتی است که حاصل خون شهدا است و همه‌ی مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند.
 
امنیت کشور به برکت خون شهداست/ترقی و پیشرفت هر کشوری در سایه‌ی امنیت تحقق می یابد

ادامه دهنده راه شهدا هستیم

سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هم در این دیدار با تأکید بر تکریم خانواده محترم شهدا و تبریک هفته ناجا افزود: شهدا گرچه جایشان در بین ما خالی است، اما ما ادامه دهنده راه آن‌ها هستیم و نخواهیم گذاشت خون مبارک آن‌ها پایمال شود.

او در ادامه با ابراز خرسندی از حضور تولیت آستان قدس رضوی به تشریح زندگی‌نامه شهید "بافنده" پرداخت و تصریح کرد: شهدای مرزبانی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مظلومند و این وظیفه‌ی ماست که با شناخت و شناساندن هرچه بیشتر زندگی این عزیزان و قدردانی از خانواده محترمشان یاد و نام این فرزندان وطن را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین رامیار رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان نیز در دیدار با خانواده شهید "بافنده" گفت: شهدا ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند و خانواده آن‌ها قطره‌ای کوچک از دریای اهل بیت آن امام بزرگوارند که این خود بسیار بسیار ارزشمند است و مقام خانواده شهدا را در مقایسه با دیگران بسیار بالا می‌برد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید "بافنده" با اعطا لوح و هدایا به رسم یادبود، تقدیر و نکوداشت به عمل آمد.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.